Tacos!

Mätt och belåten är det nu dags för mej att tacka för mej och säga gonatt för ikväll. Tacosen slank ju självklart ner utan problem och vi myste också till det med "The Notebook". Vilken film! Tillochmed jag som låg på sängen och var så trött kunde hålla ögonen öppna genom hela filmen, den är ju så bra..! Var faktiskt länge sen jag såg den så nu var det på sin plats!

Imorrn blir det som vanligt TV-kväll med grannen. Söndagarna har blivit vår nya tv-kväll, precis som måndagarna var för oss en gång i tiden.. minns inte alla program som gick då, men "Hejja Björn" var väl ett av dem har jag för mej.. om nån minns det.. sen tänker jag också på yoghurt när jag tänker tillbaka på våra tv-måndagar.. fast jag är inte säker på varför.. åt vi nån speciell yoghurt? :S Herrgud, va gammal jag låter nu som glömt bort hur det var förr i tiden, men vadå.. det måste ju ha varit minst 6 år se så då kanske det inte är så konstigt att jag inte har stenkoll på läget ;p

Sussa sött, och hoppas att ni får sova längre än vad jag får imorron!

Kommentarer
Postat av: elin

haha heja björn ja! och boston public.. och nått program med nån kvinnlig programledare? av nått slag.. hm.. men yoghurt minns jag inte! :) tider de

2008-11-24 @ 07:34:19
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0