Trötter

Va mysigt det är när man har filmkväll med nån och den ena (jag, as usual) sitter och halvsover halva filmen ;p Har lånat alla Harry Potter-filmer av min kusin och eftersom både jag och Mange hade ett par timmar över så bestämde vi oss föratt slå på stort, träffas och se på tvåan ikväll. Men som vanligt så nästan däckar jag efter halva filmen, men vadååå..! Jag va faktiskt upp tidigt till praktiken i morse, och jag har faktiskt tränat båda mina lag idag. Sånt där tar ju på krafterna och då får man vila lite tycker jag ;)

Nu ska jag vila på det bästa stället av dem alla; nämligen i min egen säng. Mm, lovely! Imorrn klurar jag på att berätta lite sagor, vad sägs om Guldock? Och så ska vi ju ha vattenlek också och testa vad som sjunker&flyter och varför.. sånt där är alltid intressant; barn kan ha så otroligt många bra lösningar på allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0