Svettigt!

Så var man hemma då efter en lång men bra dag. Hade ju min första VFU- (alltså praktik) dag idag och det hade jag lyckats glömma bort lite grann. Fick panik i lördags när jag insåg att jag glömt ringa till min handledare och kolla av vilken tid jag skulle börja idag osv. Men ibland är han där uppe extra snäll mot en så gissa vem jag stötte på igår när jag och Katherine var på IKEA.. jo självklart min handledare. Perfekt! Så då fick jag ju chansen att be om ursäkt och kolla av allt inför idag, tack och lov. Ibland har jag tur..! ;D

Efter VFU:n så skyndade jag mej hem och åt lite rester från igår innan jag skulle iväg på träningarna. För en gångs skull var maten godare dagen efter, har ju väldigt svårt för matlådor och uppvärmd mat men idag var den helt okej. Kan ju bero på att den inte va toppengod igår heller direkt, det blev lite för mkt peppar och det är godare att göra egen klyftpotatis än att göra färdiga som jag gjorde igår. Men men, det smakade banan som det skulle iaf och det är ju alltid  gott :D

Sen var det som sagt dags för träningar, den nya hallen i Forshaga är ju klar nu så vi började med nya tider från och med idag. Så först hade jag mina allra minsta och sen sprang jag över till andra sidan för att få svettas lite själv. Och jävlar i min låda, vad svettigt det blev! Styrka/kondition var det som gällde och det var sååå jobbigt. Men behövligt och väldigt gôtt efteråt. Ska bli intressant att se hur stel man är imorrn bara ;p

Nu ska jag fortsätta se på Oceans 12 på nian, får se om jag orkar se hela.. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0