Världens Sämsta Tränare

Oj, va fort det gick att ändra sina tankar om sej själv! Igår när jag kom hem från träningen så kände jag mej som en ganska bra tränare. Sen precis när jag skulle somna så insåg jag att jag glömt en liiiiiten detalj.. MATCHDRÄKTERNA! Fanfanfan tänkte jag, eftersom den som tvättade dräkterna sist inte ska med och spela idag och hon har dem hemma. Sov hur dåligt som helst eftersom jag drömde att mina stackars tjejer fick spela nakna, men så fort jag vaknade så ringde jag lite samtal och tilsist fixde det sej. Det är ofta så för mej, jag glömmer saker och får panik över att jag planerat dåligt, men jag lyckas alltid komma undan med det i sista sekund... tur för mej skulle jag vilja säga!

Så då är allting som det ska inför dagen.. det är bara den detaljen om att föräldrarna+tjejerna inte vet att jag inte kan va med hela dagen eftersom mina stora tjejer har seriepremiär, men men.. det märker de snart ;p

Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0