7 Saker Om Mej

Här är 7 saker om mej som ni kanske redan vet.. om inte så får ni reda på det nu iaf ;


* Jag älskar bananer!

* Jag hatar att hänga blöt tvätt.. tycker det är sååå äckligt att ta i blött material :S

* Jag har bott i London en sväng

* Jag har ett födelsemärke på ryggen som ser lite ut som en giraff.. säger de som kan se den ;p

* Jag har samlat på kossor och ko-grejjer

* Jag har redan bestämt vad mina barn ska heta, fast jag inte vill ha några

* Jag gillar inte alls ljudet av knarrande snö under fötterna, däremot älskar jag ljudet av prasslande löv!



Detta är egentligen en utmaning som jag ska skicka vidare, men jag tror minsann de flesta redan har gjort den så man får välja själv om man vill göra eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0