Äntligen Sovmorron!

Jag var ganska nöjd över att inte behöva ställa klockan igår kväll. Inte för att jag har så supersvårt egentligen för att gå upp tidigt, men jag började bli lite trött på att gå upp runt 06.00 flera dagar i rad. Annars gick det bra att öppna på jobbet igår; det är ju ändå rätt mysigt. Man tänder lite mys-lampor och fixar i ordning lite :)

Etfter jobbet hoppade jag på bussen mot stan för att möta upp Emily. Hur trevligt som helst att se henne igen! Hon bara lös av lycka och hon är alltid så positiv jämt... man kan minst säga att hon lever ett väldigt mkt mer facinerande liv än mej; det är dykcert hit och vingårdar dit. Ibland såna där saker som man kan drömma om, men som jag vet att jag aldrig skulle ta mej iväg på. Men men, jag är ju för det mesta nöjd med mitt lite mindre facinerande liv också, så :)

Träningarna igår gick väldigt bra och tro det eller ej; efter dem var det dags för ytterligare en dejt. Jag och Mange slog på stort och stämde träff på Napoli där vi hämtade hem oss massa god pizza. Mmm, va längesen jag åt det (tror jag iaf :p) och det slank verkligen ner!

Sen var det dags för mys i soffan med lite film. Mange hade tagit med sej Mio min Mio som det var hur längesen som helst som jag såg. Den är så bra!! Ehh, har jag för mej att den är iaf, för igår somnade jag ju självklart i Manges knä som vanligt.. Kul sällskap ;p

Kommentarer
Postat av: Katherine

Ååh va gott. Somna i nåns knä och bli kliad på ryggen samtidigt. Det vore nåt! Fick du kliningen eller blev det bara sovningen i knät?

2008-10-11 @ 10:59:07
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Katherine

Haha va bra att du tycker om mig även om ja är brun=) Känns skönt att veta. Ja tycker om dig me=)

2008-10-11 @ 11:00:00
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0