Borthälld Sprit

Haha, mitt och Tetas samtal för en halvtimme sen:

- Tar du med min sprit ikväll då?
- Jaja, absolut. Skrev ju att jag skulle ta med den blåa flaskan, självklart gör jag det.
- Mm, bra.Och hur mycket är det kvar av spriten?
- (Tystnad.) Öööh... spriten..? Du menar.. den blå flaskan..?
- Nej, petflaskan med sprit i som jag ställde där bredvid. Det är väl typ halva kvar va?
- (Lite längre tystnad.) Öööh... jaha, du menar petflaskan.. Öööh. Hoppsan. Det är nog inte så mycket kvar i den faktiskt..
- Nähe?
- Neeej. Jag trodde ju att det va vatten.. det har jag liksom hällt ut. Oj då.

Strålande, Josefin, strålande!
Nu har jag ju hällt ut massa dyrbar alkohol, det var väl inte så bra.. :( Fan. Men hur skulle jag kunna veta att det var sprit i..?! ;p Jag får skylla på Mange, han ställer alltid sina halvuppdruckna petflaskor på diskbänken och jag trodde såklart det var hans. Förlåt, Teta! Jag lovar att gottgöra dej ;p


Kommentarer
Postat av: Teresia

Hahahaha jag döööör!

Haha detta var kul=p

Det roliga var att när jag lämnat min sprit hos dej så sa ja det dagen efteråt att jag visste inte om ja skulle våga ha den kvar hos en så törstig person som dej;p

men de e lungan;p har ju mitt vitrinskåp med en hel massa mer dricka i;p

Puss!

2008-10-11 @ 12:20:23
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Katherine

Haha ja det är ju inte direkt vanligt att DU slänger sprit. Dricka upp den ok men inte slänga. Hihi... nej då, du vet att ja bara skojar? Men tyckte du inte att det kanske luktade lite mer än vatten?

2008-10-11 @ 14:46:50
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0