Bortskämd

Min kära vän Maria känner sej visst lite låg idag, och skrev i sin blogg att hon önskade sej en bil så hon kunde åka hem till sin familj och bli lite ompysslad & känna sej liten.. Jag tänker nog väldigt sällan på hur bra jag har det; jag bor ju inte alls långt ifrån min mamma och dit får jag komma när jag vill och bli just ompysslad som ett litet barn.

Jag har ju alltid varit väldigt familjekär och innan mina föräldrar gick isär så älskade jag att umgås med familjen. Jag har alltid umgåtts mycket och nära med dem och jag har väldigt svårt att tänka mej att inte bo nära dem även i framtiden. Det ska mycket till för att jag ska kunna tänka mej att flytta ifrån mina nära&kära.. Samtidigt så förstår jag ju att det är naturligt för vissa, att det inte är en så stor grej egentligen.. men jag och Elin skojade om det igår, att ingen av oss kan tänka sej att flytta förrän vi hittar ett bra parhus som vi kan dela på ;p

Kommentarer
Postat av: Maria

Som tur är så har jag ju en telefon så jag kan ringa å prata av mig lite med mamma å pappa :)

Nästa helg ska jag åka hem å känna mig liten :)

Ses imorrn. Puss

2008-10-06 @ 16:22:08
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0