Det Fläktade Lite Inatt, Minsann

Dagens/nattens konstanterande får nog bli att mitt fönster inte är helt vindtätt. Kändes som jag låg i en fläkt och sov vissa stunder och jag vaknade av att det bara small och fönstret gick upp. Känns väldigt tryggt måste jag säga.. inte :S Hej, stormen, liksom. Jag och Elin pratade igår kväll om att Aftonbladet varnade för storm och att Elin inte ville bli besviken denna gång utan förväntade sej att det iaf skulle blåsa runt lite hattar eller chipspåsar här och var.. Nu börjar jag känna mej lite orolig för att få något värre än en chipspåse i huvudet nu när jag ska gå till bussen... man kanske skulle ta en taxi..?! ;p

Kommentarer
Postat av: elin

det behöver väl nödvändigtvis inte va negativt om man får in en chipspåse genom fönstret :P

2008-10-05 @ 14:28:18
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0