Heldag I Skolan

Jaha, så var det torsdag då och jag är på väg till skolan. De senaste veckorna har jag ju bara haft skola mån och tis men idag är det minsann obligatorisk föreläsning mellan 9.30-16, det ni! ;) Egentligen är det fånigt att inte alla lektioner är obligatoriska.. de får väl inte kalla alla obligatoriska, men de tar ju ändå närvaro på varenda lektion och missar man den får man göra nåt extra. Och jag fattar inte varför man inte skulle gå på lektionerna heller (om man inte har nån speciell anledning förstås); ja menar, har jag valt att gå en linje och det råkar va skola bara två dar i veckan, ja då kan jag ta mej tusan röva mej dit också! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0