Hungrig Hela Tiden

Hatar att gå runt och va hungrig typ hela tiden.. det är ju inte så att jag inte får i mej nån mat, snarare tvärtom.. jag tycker att jag äter hela tiden! :p Önskar att jag också var såndär som kan "glömma" att äta ibland utan att påverkas av det, eller ibland kunna skippa maten om man inte hinner äta utan att hela dagen blir förstörd.. Ändå tycker jag att jag äter någorlunda bra (för att va mej!); jag äter lite mindre och oftare, ganska mkt frukt och har försökt skärpa mej på socker-fronten.. men det händer liksom ingenting.

Men men.. förutom att jag är hungrig så har dagen varit bra. Skolan var helt okej och träningen gick bra. Jag känner att jag har koll på läget helt enkelt och på de flesta fronterna ser det ljust ut just nu :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du är duktig! Det blir nog lättare om några dagar. Frukt är bra. Själv gjorde jag äppelpaj idag. Mums! ;-)

2008-10-06 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0