Jag Dejtar Som Aldrig Förr

Ja visst vettni, jag har inbokade dejter till höger och vänster..! Förut,, efter träningen så hade jag pannkaks-dejt med grannen, imorrn klockan 10.05 har jag bokat in en H&M-dejt med Maria (och kanske Teta på ett hörn?), imorrn kväll så har jag mysmiddags-dejt med Mange och på söndag tänkte jag ha TV-dejt med grannen (det är ju Gossip Girl, åååh, ja längtar!)

Annars är det utklädnadsferre som gäller på lördag.. temat är "så kommer ni aldrig se mej igen" och jag har inte riktigt bestämt mej än för vad ja ska va... men jag har börjat klura på några alternativ iaf så vi får väl se vart det slutar ;P


Kanske Magnus Uggla vore nåt?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0