Jag Vill Jobba!

Ja, det är inte ofta ni hör mej säga det, men så kändes det faktiskt (lite) idag. Lattjo Lajban-lektionen var bra och innehöll massa tips och ideér som man vil ut och göra/prova direkt. Kul! Men ibland måste jag säga att jag stör mej en smula på läraren; hon ser sej själv lite som en skänk från ovan, en räddare i nöden, en Gud(inna) som kommit hit till jorden för att vägleda och upplysa oss andra. Men men.. hon vet ju onekligen vad hon talar om, hon har ju ett X antal år av erfarenhet bakom sej.. och vem vet, om ett par år kanske det är jag som står där framme och upplyser alla mina medmänniskor ;p

Idag gjorde jag fressten nåt jag lovat mej själv att aldrig göra. Jag skickade ett mass-sms. Tycker ju att sånt där känns så opersonligt och tråkigt, men jag orkade bara inte skriva 14 sms med precis samma innehåll. Tillslut kom jag på hur man gjorde, och jag måste erkänna att det var ju faktiskt ganska smidigt ;p

Nu blire lite DH. Måste ju se hur den där idiot-Kayla beter sej idag..!

Kommentarer
Postat av: Katherine

DH?

2008-10-15 @ 11:14:23
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Teresia

Katte: Despan=p Desperate Housewifes=p



Jossan: Meh, du vill ju inte jobba! Du vill ju bli pensionär!

Har dessutom skrivit om pensionärer i dagens inlägg. Snälla, lova att aldrig bli en av dessa "det var bättre förr, när de yngre respekterade de äldre!".

2008-10-15 @ 11:19:11
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0