Kallt Kallt Kallt

Oj vad jag är frusen! Det blev en ganska lång och trevlig stadsrunda idag men det var väldigt kallt och blåsigt så nu känner jag att duschen ropar på mej..  jag är så skum av mej egentligen, igår när jag gick och frös på vägen hem så tänkte jag att "nu får det banne mej bli vinterjackan framöver" och så slutar det med att jag imorse bara tog vindjackan.. Ifall det skulle bli varmt i affärerna tänkte jag.. jaja, jag inser att jag faktiskt får skylla mej själv att jag gick där på stan och frös idag :p

Så nu duschen, man vill va lite fräsch när man ska ut på restaurang och mumsa mat :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vintern är här! Ta tjockjacka ikväll. Ha det så mysigt o hälsa Mange. Pok

2008-10-31 @ 16:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0