Lånad Mobil

Igår fick jag låna Elins reserv-mobil så nu äntligen är jag kontaktbar igen. Kan ni förstå känslan när det ringde till mej idag för första gången på över en vecka? Jag satt i Gläntan och kände hu det vibrerade.. blev hur glad som helst ;p Haha. Elins mobil har ett par år på nacken, men den är ganska charmig ändå.

Fördelar med en sån här gammal mobil är ju att den  inte är alltför avancerad, vilket passar mej väldigt bra egentligen. Det finns ju ingen kamera, ingen musik osv. En annan fördel är att ingen har en likadan så det går inte att blanda ihop den med nån annans..

Tyvärr har den ju då även ett par nackdelar. Knapparna glappar lite grann och det är väl inte den mest snabba mobilen jag hållt i min hand. En annan grej är ju att batteriet laddar ur sej på en dag, men då har jag ju pratat i ett par minuter också ;p Haha, men men.. det är väl dessa små saker som bidrar till telefonens stora charm I guess ;D

Nu ska jag fixa i ordning här lite inför natten, sen är det nog dags att sova tror jag bestämt. Jag är ju ledig imorrn, men ska ju ändå upp ganska tidigt eftersom jag som sagt har min H&M-dejt 10.05. Sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Teresia

mycket trevlig H&M-dejt!

Och alla fick vi tag i något också, ännu trevligare;)

2008-10-31 @ 15:00:05
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0