Lattjo Lajban

Det är tydligen bra för mej att inte ha nån dator..! Det var längesen jag hade det så rent och fint hemma; jag hade ju liksom inget annat att göra idag när jag kom hem från skolan än att städa idag igen.. Och laga matlådor. Hann tillochmed se en film och sova lite i soffan. Mysigt sådär mitt på dagen!

Direkt efter träningen åkte jag upp till Mange där det serverades go mat. Att sova här är inte alltid riktigt jättekul enligt mej (jag och Mange har väääldigt olika åsikter om vad som är en skön säng..) men det innebär iaf lite extra sovmorron. Och lite mys med Mange också, det är ju såklart ett plus ;D


Även om han har en jobbig säng så blir jag
ganska glad när jag får träffa honom ;p

Lektionen vi ska ha imorrn heter "Lattjo Lajban". Spännande, ingen vet vad den innebär men vår lärare är inte rädd för att bjuda på sej själv så det blir nog nåt kul! :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det var det första jag tänkte, vilka stora ögon Josefin har ;)

2008-10-14 @ 07:44:27
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0