Lillebrors Kalas

Innan kalaset var jag en aningens låg men efter lite god mat&fika så känns det lite bättre. För att va ett kalas efter februari -08 så var det ett  väldigt okej kalas :) Jesper fick massa saker som han inte är helt säker på vad han tycker om, men efter lite provande så skulle han iaf fundera på scarfen han fick av mej.. Det du, Elin ;D

                Lägg märke till den upprullade ärmen, precis som de ska va.. eeeellleeeer? ;D

Tog även en del andra mer eller mindre mogna bilder under kalaset:


1. Avec till kaffet ska man ha tycker jag, även om man inte lärt sej dricka kaffe än (och ja, den är utspädd med mjölk ;p)
2. Pappa, jag och Jesper
3. Jag & min stora lillebror myser till det litte grann
4. Erhm.. nån form av syskonkärlek..?! ;p

Kommentarer
Postat av: brüdern

hehe tack för att du kom syrran :) snacka om egocentrerad! inte ens på mitt 18årskalas fick bilder där jag var godkänd på laddas upp utan endast där syrran var nöjd med sin pose! skäms! =P

2008-10-01 @ 23:26:12
Postat av: preiszan

haha, du är ju en stling-guru jossan! :D å så söt är du också.. hoppas kalaset va mysigt, tänkte lite qualtiytime för dig och mig SNART! typ ikväll om du inte ska mysa me mange? ehhh, kan ju ringa eller smsa? ;)

2008-10-02 @ 08:17:17
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Men va tusan, de är ju MIN blogg som handlar bara om MEJ ;) Haha närå, jag tänkte faktiskt lägga ut bilderna på dej också, fast i ett senare inlägg.. så de så! ;p

2008-10-02 @ 09:46:22
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0