Litte Hockey På En Lördag

.. har väl aldrig skadat? Idag spelar tydligen Manges älskade MoDo här i Karlstad och självklart ska han dit och hejja på. Som den otroligt snälla flickvän jag är så är jag såklart beredd att följa honom dit och stötta honom ifall att det skulle gå åt helvete för hans lilla lag. Okej, lite kul tycker jag ju att det ska bli för egen del också, det är ju faktiskt ganska roligt att gå på hockey. Jag och Elin va ju vana hockey-tittare förra säsongen och jag vill ju inte va sämre i år. ^^ Men jag har iaf lyckats avstyra att vi skulle ha ståplats-biljetter, hade inte känt mej helt bekväm i MoDo-klacken som ni kanske förstår.. ;p (Man vet ju hur såna där hockey-huliganer är, de bara slåss och slåss!)

Så, dags att bege sej till LLA. Men först lite mysig lördagslunch på stan :)

Kommentarer
Postat av: Katherine

Nej tyvärr är det nog något ja får hantera själv.

2008-10-04 @ 16:02:19
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0