Matchen Mot Favoriterna Över

Som väntat (man får väl inte säga så men...) så förlora vi matchen, men med tanke på hur bra de var så ska vi va nöjda ändå tycker jag! Första halvlek så spelade vi skitdåligt förutom i början, men andra halvlek var skitbra. HELA andra halvlek :) Så vi låtsas som att matchen bara va 30 minuter istället, och låtsas att vi spela typ lika.. Så det så! ;) Och för mej gick det också rätt bra faktiskt... men jag börjar känna mej lite stel om jag ska va ärlig (oh my God, smidighet&snabbhet, eller va va de..?!). Och jag som skratta så åt Emma efter förra matchen som inte kunde röra ryggen.. haha! Jaja, det var det värt iaf. Sååå kul att få spela handboll igen :)

Nu måste jag gå upp till mej (snyltar ju fortfarande) och få mej nåt i magen. Sen ska jag nog sova, upp tidigt till jobbet imorrn ju. Ha en skön helg på er! Eller ja, jag lär väl gå hit och snylta rätt snart igen om jag känner mej själv rätt ;p

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha. joo, klart jag får ha den. :P den är ju göööör gammal. :P hehe. men GLÖM inte att säga till när ni har hemmamatch, eller match här i stan. är jag ledig så kommer jag garanterat! :D

allt är bra här vettu. själv? din kära kusin ligger här bredvid och snkarkar sörru. hehe. han jobbar ju lite i sverige nu så får vi se när dom ringer från norge. hehe.

kraam och sov gott.

2008-10-16 @ 23:21:03
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Teresia

haha jepp, jag är det nya apoteket, faktiskt!=p

så vill du ha ett piller eller två, så är det bara att komma till miiig;p

synd att ni loosa matchen, men jag tror ni var duktiga ändå!=D

2008-10-17 @ 08:49:13
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: mamma

Nästa gång tar ni dem! Ha en trevlig helg. Själv ska jag på Eldkvarn ikväll, vi fick biljetter till sist. Kul! pok

2008-10-17 @ 10:24:25
Postat av: Maria

Eftersom jag skulle kunna leva på must och clementiner så kan man alltid dricka must :P

2008-10-17 @ 11:13:04
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: E

Aj satan, synd med förlust men vi kommer igen :D Lycka till på söndag igen, drar ju till sthlm nuja :( Kram!!

2008-10-17 @ 17:38:15
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0