Mellanmål

Mmm, idag åt vi fruktsallad och glass till mellanmål på jobbet.. jag gillar mellanmål ;D Men faktiskt, hur gott och enkelt är inte det att fixa i ordning? Och det är ju ganska nyttigt också, och man måste ju inte ha glass till heller förstås.. eller så tar man bara lite ;P Och idag hade jag ju jag varit duktig och bakat till fredags-fikat för fröknarna också, det var uppskattat! Måste säga själv att de inte var helt dumma.. moccarutor (känns som ett säkert kort), mums!

Jag känner mej hur trött och frusen som helst.. hur ska jag orka träna..?! Äsch, man kommer ju igång rätt fort när man väl är på plats. Klurar på att hoppa ner i sängen i en kvart innan också kanske.. så blir man lite piggare. Måste ju va i fin form imorrn när mina små-girls har årets första matcher! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0