Min Arm :(

Fressten så har jag väldigt ont i armen sen igår.. vet inte vad det är, jag har ju aldrig skadat mej eller gjort nåt konstigt sen jag började i 9års-åldern.. skumt. Kanske har sträckt mej eller nåt? Jag vet ju precis när det hände (en viss person i Kristinehamn som hittar på lite egna regler om vad man får och inte får göra på en handbollsplan..) så det är ju inte träningsvärk eller nåt sånt. Jäkligt ont gör det iaf, jag får inte upp den och hade väldigt svårt att klä mej imorse. Jaja, det går nog över! Men nämde jag att jag är väääldigt arg på Kristinehamnarna..? ;p

Kommentarer
Postat av: Katherine

Usch Jossan... låter inte så jättekul d där. Idrott kan irritera en nåt så fruktansvärt ibland. Men det är lite av charmen=)Synd bara på din arm:(

2008-10-20 @ 15:34:37
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Teresia

Hm, kan de ha med åldern att göra det där tro?;p Armen, inte ilskan;p

2008-10-20 @ 16:11:27
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: emma

hehe. har ett stort minne av två i kristinehamn! alex, den stora som har ett skott som inte borde finnas. haha.

och hoppetossan, smal liten tjej som bara hoppar runt överallt. hehe.

mm, men k-hamn har ju aldrig varit ett favoritlag att spela mot. men sätt dit dom nästa match. :D det kommer va hemmamatch va?! :D

har ni nån hemsida eller nått så man kan kolla när ni spelar match och så? :)

kram och hoppas att armen blir bra!

2008-10-20 @ 17:56:27
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0