Min Dator Har Lagt Av!

Idag när jag skulle sätta på datorn så vägrade den gå igång eftersom nånting i Windows-programmet har valt att lägga av.. jaha..?! Hur gör jag nu, liksom? Hur klarar man sej utan dator?! Gick ju inte ens ett par timmar idag, jag menar en slapp söndag utan dator.. uuuusch, vill inte ens tänka tanken! Tur att grannen inte var hemma så jag kunde smita ner hit och sno lite data-tid.. ;p Men faktiskt, jag gör inte bara onödiga data-grejjer, just nu lyssnar jag ju på en föreläsning som vi ska ha hört tills imorr. Så de så!

Gårdagskvällen blev kuuuul. Hemma hos Maria dracks det vin, snackades och sågs lite på fotboll. Sen tog vi taxi (hur kom det sej att vi åkte så tidigt..?!) och begav oss mot BMB. Var längesen vi dansade så mycket (Teta var kanonfull och dansade åt både Elin och Maria som denna gång inte följde med ut ;p). Kvällen var helt enkelt ritkigt bra ända tills vi valde att gå. PRECIS INNAN SAREK-LÅTEN..!!!! När jag fått min jacka och precis gått ner för trappen så hörde jag hur den började.. åååh. Då blev jag lite sur och vägrade först att gå förrän jag fått höra lite på den. Blir ju så himlans glad av den låten, herregud! En gammal schlagerlåt liksom, som inte ens vann när den var med och tävlade.. jaja. Sån är jag :)

Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen blir det upp till min lägenhet och städa lite. Jag lovade ju faktiskt igår..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0