Mobilen Är Snodd

Idag fick jag tag i Swebus hittegods och de hittade inte nån mobil i bussen.. Det var faktiskt en av de anställda som gick ut personligen och letade precis där jag sa att jag satt, det tyckte jag va snällt av honom! Men fy fan vettni, att folk är så jävla idiotiska och tar andras grejjer. Den måste ju va snodd för jag är super-bomb-säker på att det var på bussen jag tappade den.. Faaaan va trött jag blir! Tur att jag spärrade den igår iaf, så de inte kan ringa från mitt abonnemang. Antar att sånt här ska polisanmälas.. inte för att jag någonsin kommer se den där mobilen igen men.. ändå. Hade iförsej tänkt köpa en ny eller önska mej en i julklapp, eftersom den börjat krångla lite på sistone. Men men, det blir inte alltid som man tänkt sej helt enkelt.. Så imorrn är det jag som tar en runda in i Telia-butiken för att vara utan dator OCH mobil håller helt enkelt inte... :(

Då är det bara problemet med numrena kvar.. Om du vet med dej att du inte är min granne, min mamma eller min pappa så kan det vara en bra idé att maila/msn:a ert nummer till mej så jag får det.. eller just ja. JAG HAR JU INGEN DATOR HELLER!!!! ;(


Kommentarer
Postat av: louise

naa, men d är så jävla svårt d där.. företagen har sån sjuk makt o man sitter där som en liten dum idiot o inte fattar vad som hänt ;D haha. o klart dom inte tipsar om att man ska lämna in dom via dom typ, för då får DOM betala. ååh. blir arg på sånt här :P haha. men men, hoppas våra datorer frisknar till snart :D

2008-10-24 @ 13:25:21
Postat av: E

Usch va töligt när man blir av med saker sådär..

JO men Jossan klart du ska lira! Du som styr o ställer, det är du värd ju!! Var med nu ;)

ses!! kram

2008-10-24 @ 13:56:48
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0