Mysfredag!

Efter en jättemysig fredagskväll med mumsig middag, lite paket och bio så är det nu dags att säga gonatt. Det tar på krafterna att gå på bio-premiär, jag är ju inte van vid att va på bio samtidigt som så många andra människor, eftersom jag brukar gå när filmen nästan slutat visas :p Men ikväll lurade Mange iväg mej på James Bond-premiären och i den salongen var vi verkligen inte ensamma. Tänk att jag hamnade på en premiär av James Bond, jag som knappt sett en Bond-film i mitt liv..! Men men, bio är alltid mysigt och filmen var helt okej den med :)

Hoppas ni andra också haft en bra fredag! Imorrn väntar maskerad ;)


Jag och morgondagens festfiare

Kommentarer
Postat av: emmelisan

haha, ja den dikten är med i "I hennes skor", så himla fin!

2008-11-01 @ 15:24:40
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0