Mysig Dag

Den här dagen kunde faktiskt inte ha börjat  bättre! Mange ringde på dörren klockan tio och hade massa go frukost i ena handen och rosor i den andra. Jag blev väldigt förvånad men självklart jätteglad <3 Efter en lång och mysig frukost (lyxiga helg-frukostar börjar bli en vana för mej!) så begav vi oss ner på stan där vi mötte upp mamma. Kollade lite mobiler och lite kläder men köpte ingenting utan bestämde mej för att kika runt lite mer innan jag bestämmer mej.. Jag är ju lite sån, måste ju vela och tveka lite först innan jag vet hur jag gör ;p

Kvällen avrundades hemma i Katherines soffa; som vanligt intog jag hörnet. Känns skönt att vi är så hemma där att vi har våra egna platser :) Det dukades fram te och rostat bröd, hur mysigt är inte det? Sen var det dags att se "Mirrors" och nu ser vi alla med spänning fram emot tvåan ;p

Efter att ha varit duktig och betalat mina räkningar så är det nu dags att krypa ner i sängen. Imorrn är det handboll igen som står på schemat! :D


Jag såg ut som en nyvaken trollunge när Mange ringde
på dörren. Men med lite blommor & levande ljus så blev
det en ganska mysig lördagsfrukost :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt värre :)

Ni gick alltså inte heller på tackfesten vad jag förstår?!

2008-10-26 @ 10:01:56
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0