Om Jag Var Arg Igår..

.. så är det ingenting mot vad jag är nu!! Fy fan för jävla Kristinehamn! Alltså, ursäkta mej men inte nog med att de är otrevliga och ibland livsfarliga; utan nu fick de en i vårt lag till att stå över en match trots att hon inte skulle gjort det.. De påstod ju nämligen att vi var en för mkt som var över 21. Jag påpekade att vi bara hade fyra precis som man får men de sa att det var tills man fyllt 21. Snälla (och dumma?!) som vi är så lottade vi ju så att en av oss oldies fick sitta på bänken och inte spela.. HELT I ONÖDAN!! För (självklart) hade jag rätt, man får visst va 21 i 21-serien fick jag mejl om nu.. ååååååååååååååååååååh! Jag tror såklart inte att vi hade vunit matchen men om Emma som är en av våra bästa spelare hade fått spelat så hade matchen nog varit liiiiite annorlunda känner jag på mej.. ååååååååh. Suck!

Jaja, fick iaf tag på boken jag ska ha til skolan idag, så det var skönt. Är väl bara att sätta sej och börja läsa då antar jag. Inte jättesugen, men vad ska man annars göra? Har lämnat in datorn också, om jag har tur så kostar det mej inte mer än 1500.. Herregud, vart ska de pengarna komma ifrån? Jag som hade tänkt shoppa lite med mamma imorrn eftersom jag verkligen behöver kläder.. :S Jaja, det får lösa sej på nåt sätt. Shopping imorrn känns faktiskt som ett måste; jag är i stort behov av kläder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0