Ont I Fötterna

Åh, va dum jag är! Självklart lyckades jag glömma mina nya fina gummistövlar, jag som varit så duktig och köpt mej ett par nya till jobbet. Hade varit väldans trevligt att ha dem idag när vi va ute ett par timmar i regnet.. kall och blöt blev jag istället... typiskt! Känner redan att de gör ont, jag kommer ju få en spricka som jag alltid får när jag slarvar.. Vilket jag alltid gör, varje år... :( Va ju därför jag skulle va duktig och inte göra så i år hade jag tänkt :p Men men, det var kul att jobba iaf! Var längesen så det var bra för mej. Fick ännu fler dagar också så det känns perfekt :)

Nu äre dags att bege sej till hallen för ett X antal timmar där.. sitter och klurar på nån ny lek, känns som man har typ fem st som man går emellan.. vill göra nåt nytt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0