Orättvist!

Fan, jag vet att det bara är på skoj och en kul hobby men jag är såååå arg just nu. Vi spelade grymt bra idag och ledde med tre mål i 46 minuter. Sen hände nåt och de gick om oss sista minutrarna, slutresultatet blev "jätteorättvist" tycker jag..! VI var verkligen värda att vinna den här matchen.. men men.. Antar att det vänder för oss snart, för vi är ju otroligt duktiga och hänger i trots att det mesta har gått emot oss med tränare och träningstider och litte andra grejjer..

För övrigt så känner jag inte riktigt igen mej själv.. Visst jag har alltid varit lite glömsk, men på sista tiden har det varit katastrof. Jag har tappat bort smink, tappat mobil, tappat bort handbolls-skorna, glömmer busskort och viktiga saker som ska sägas/göras och idag åkte jag ifrån mina favorit-skor efter matchen.. Klurar på om det börjar bli för mkt för Josefins lilla hjärna, för det här skrämmer mej.. :S Är ju inte direkt nån humörs-höjjare att veta att man är världens klantigaste människa, och att känna att det alltid hänger bara på mej :(


Kommentarer
Postat av: Mamma

Djupa andetag. Tänka positivt! Du är egentligen ingen slarvmaja. Det är nog bara lite mycket nu. Men allt löser sig gumman. Glöm inte att vi är många runt omkring dig som bryr oss och verkligen älskar dig! pok

2008-10-26 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0