Osmart

Upptäckte precis hur osmart man blir av att inte ha mobil... Eller man har liksom blivit så van, så man tänker inte på allt man behöver mobil till för att göra.. ett par exempel på detta är:

* att jag precis tänkte sms:a Elin och säga tack för att hon hjälpte mej förut.. (jaha, med vilken telefon ska jag sms:a hade jag tänkt? Från hennes? Ja då lär hon ju få det sms:et.. eller inte, med tanke på att det var hennes jag fick låna och alltså ligger den här bredvid mej just nu..)

* att jag kom på den briljanta idén att jag kan ju bara be nån ringa imorrn i rätt tid så vaknar jag ju (jaha, till vilken telefon ska den personen ringa hade jag tänkt då?)



Förövrigt så fick jag nyss "enira" upp min alldeles egna pojkvän för att kunna ringa till honom. Ja, visst är det dålig stil att inte kunna hans nummer men vadå, det slår ju jag aldrig in.. jag ringer ju såklart alltid från mobilen där hans nummer redan  ligger inlagt ;p


Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha men snälla lilla vännen, huuuur lyckas du!?

Tja, de där med att införskaffa sig ny mobiltelefon, lär ju bli aktuellt det med nu då!

Men förstår att du känner dig handikappad utan den!

2008-10-23 @ 21:50:35
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Katherine

Men goding då... hur ska ja kunna prata me dig då?:(

2008-10-23 @ 22:56:54
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu är det riktigt synd om Jossan, på riktigt!

Tur att du har en blogg (som du skriver på lånad dator) så man kan ha lite "kontakt" med dig iaf!

Puss på dej

2008-10-24 @ 11:45:22
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0