Rim & Ramsor

Som jag trodde så blev dagen både solig och rätt bra (trots att vi fick ett oförberett prov imorse..) och efter lektionen stannade vi kvar i studiegruppen för att göra lite pyssel-uppgifter. Nästa vecka ska vi redovisa fingerlekar, rim och ramsor så vi  tänkte va duktiga och pyssla lite iförväg så de blir såpass fina att vi kan använda dessa sen när vi väl kommer ut och ska jobba. Kul och väldigt bra! Ska vara duktig och skriva ihop alla låtar och lekar från förrförra veckan också, så har man ju snart en hel bok fylld med braiga grejjer när det väl gäller :D


Ett par av mina tjusiga kort. Nu ska jag bara fixa en laminator (heter det ens så?) så de blir inplastade och fina. Och sen ska jag bara sy en fin påse (som om det nånsin kommer hända..) att ha dem i. Sen ska jag bara lära mej rörelserna till, och sen.. sen är det nog klart att använda :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0