Seriepremiär :D

Och oj va kul det var! Jag var riktigt nervös imorse eftersom det var så otroligt länge sen, men så fort man fick på sej matchtröjan och lite klister så kändes de bara roligt ;D Ok, vi förlorade och ok, vi har ett par detaljer att finslipa lite på (jag brände en straff, pinsamt! ;P) men det kommer. Vi var inte helt värdelösa, utan tvärtom.. de kan bli bra det här :)

Nu är det dags att gå ner till grannen å äta lite varma mackor. Eftersom min pojkvän inte hade tid med mej så får jag helt enkelt hänga på henne och hennes sällskap :p


Kommentarer
Postat av: emma

åååh. fan va kul det låter! :) äsch, att ni förlora. huvudsaken är att det va roligt. det lärde jag mig i forshaga ialla fall. ;) hehe.

drömmer göööör ofta om handbollen. hehe.

2008-10-05 @ 20:40:23
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för sällskapet idag sötnos. Sov gott så hörs vi i veckan. pok

2008-10-05 @ 21:29:44
Postat av: emma

hehe. lära sig att ha kul i forshaga, såklart! :D hehe. för det va det bannemej. :D

hm, ne. inte iår. :( vill verkligen men ne.

kommer gärna och tittar på match! ha det uppdaterat i bloggen så får vi se! åååh, skulle va gör kul! :D heja fram er till vinst. hehe. jag kan ju starta en hejarklack till er. ;) hehe.

ha det så bra du med! kram.

2008-10-05 @ 21:58:33
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0