Shoppa Blir Man Glad Av :)

Iaf så blev jag det idag. Perfekt! Vad är det man säger; "om man påstår att man inte blir glad av shopping så vet man bara inte vart man ska shoppa!" Jag hittade i princip allt jag skulle ha idag, iaf om man ser till hur mycket pengar jag hade att göra över med. Självklart hade jag velat köpa ännu mer kläder men nu fick jag iaf tag på det jag behövde mest :) Kom hem med nya byxor, lite kalas-kläder, nån tröja och en mysig höst-kjol. Asbra! :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen pussa Mange gonatt. Imorrn och resten av veckan väntar jobb. Börjar bli en vana nu, sköööönt med lite extrapengar!

Kommentarer
Postat av: E

men jääääävlar vilka klappträn :O Shit.. Jamen jag är tokladdad för träning, ska bli så GÖTT o träna 2ggr. på en vecka, haha.. Är de alltid onsdagar framöver? es imårrn, kram

2008-10-22 @ 00:08:40
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: preiszan

jag har en nyckelring som det står de mottot på! :D förvånad?

2008-10-22 @ 07:05:58
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: mamma

Shoppa sig lycklig är kul. Och det var mycket fint i påsarna. Fint ska fint ha! Puss!

2008-10-22 @ 08:37:40
Postat av: Teresia

Hihi, ja de va välldans mumsigt me några glas vin faktiskt, fastän de va tisdag;p

åh shopping, de ska ja göra på fredag då vi får pengoooor=D ha en skön arbetsvecka då;)

2008-10-22 @ 08:52:00
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0