Småtjejs-Matcher

Igår kväll var jag på så dåligt humör att jag inte orkade blogga om det ens. Satt där på bussen och grina i smyg som värsta tönten :p Jag är verkligen som en berg-och-dal-bana i humöret! Jag var ju redan lite osugen innan jag gick på träningarna, och då räckte det med att jag råka göra ett fel i början för att hela jag skulle bli körd i huvudet och för att träningen skulle bli förstörd. Hoppas matchen imorrn går bättre! :)

Nu är det iaf dags för mina allra yngsta tjejer att ha sina första matcher för i år. De är ju så duktiga och goa, men de är sjukt många så ibland känns det inte som jag hinner med att se och hjälpa alla så mycket som man borde.. får ta tag i det på nåt smart sätt..! Det ska iaf bli kul att hejja fram dem till massa snygga mål idag!

Och sen bär det direkt av till storstan där det vankas fest. Sedär ja. Jag har tillochmed varit duktig och lagt fram party-klädena  så det är bara att hoppa i. Hade ju gäna velat ner på stan och köpt något nytt&roligt men har inte hunnit med det helt enkelt. Så det får nog bli den gamla favoriten på bilden, jag brukar ju ha massa kul i den.. och varör ändra på ett vinnande koncept? ;D


Kommentarer
Postat av: Katherine

Du är söt!

2008-10-18 @ 12:25:37
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej snygging! Fin outfit. Hoppas dina tjejer spelar bra idag och att du får en toppenkväll med kompisarna. Du är bara bäst! Puss!

2008-10-18 @ 12:41:49
Postat av: Mallan

Taack :D känns skönt att ha en trogen bergvik:are!

2008-10-18 @ 18:41:55
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0