Snyltare

Är som vanligt ner och snyltar på grannens dator/internet medan jag tvättar. Det börjar bli en vana nu.. Att snylta alltså, inte att tvätta. Att tvätta har väl varit en vana även tidigare såklart.. Men iaf, idag hoppashoppashoppas jag att min dator kan börja funka igen. Annars är det dags att jag lämnar in den för det här håller ju inte. Visst att jag är en aningens beroende av internetsidor som är helt onödiga egentligen, men det går faktiskt knappt att leva utan dator på riktigt nu förtiden.. Jag tänker på räkningar, skol-uppgifter, allt som har med handbollen att göra.. det håller helt enkelt inte!

Nu ska jag ta itu med det sista av tvätten (har aldrig tvättat ull förut och det står att det ska plattorka.. kan det va en ursäkt för att få slänga allt på golvet? :D) och sen tänkte jag även ge mej på att försöka baka lite. Jag har ett vagt minne av att jag tog på mej att baka till jobbet där jag nästan alltid vickar.. så det kan ju va en fördel att ha något att bjuda på då ;p

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller tummarna för att datorn bestämmer sig för att vakna till liv!

2008-10-15 @ 12:37:34
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Teresia

Ja är mest orolig över om barnen kommer överleva vad det än är du kommer baka åt dem...

haha neerå, de blir nog perfa!;)

Ja, tvätten som låg i tvättmaskinen var tack o lov klar! annars hade ja ju blitt vansinnig!

Uhh, russinmänniskor..



2008-10-15 @ 13:20:07
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0