Som En Jojjo

Åååh, mitt humör är verkligen som en jojjo nuförtiden.. precis så här va jag ju i våras, men jag trodde det hade gått över. Och jag känner mej verkligen jättefjantig som blir lessen för småsaker men jag kan inte hjälpa eller styra det.. jag bara är sån. ibland fixar jag inte skämt även om det är uppenbart att det är just ett skämt, och ibland blir jag osäker och vet inte vad jag vill med nåt.. :(

               Men men, det går väl över antar jag och antagligen så känner de allra flesta såhär ibland.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Det gör vi, jag lovar! Detta med hormonerna som hoppar omkring i kroppen hit och dit är ju inte att leka med alla gånger..!

Hoppas de blir bättre, lyssna på lite bra musik och käka en ben & jerry chunky monkey;p

2008-10-01 @ 19:35:07
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack min skatt för att du finns o är just du. Älskar dig! Puss o gonatt!

2008-10-01 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0