Spännande Repriser

Gomorron på er. Ibland kommer man på sej själv med att va ganska osmart. Eller lite halvdum iaf.. Såg nyss på en gammal repris av Top Model som jag följde när det gick. Eftersom jag följde det så visste jag ju precis vem som skulle vinna den omgången, ändå så satt jag nu och tyckte att det var spännande...! Jaha...? Som om det skulle bli den andra finalisten som vinner i reprisen liksom.. ^^

Nej, nu är det dags för frukost. Mange sover fortfarande men jag orkar inte vänta. Man kan väl få tjuvstarta lite iaf?

Kommentarer
Postat av: E

Åhhh vad gärna jag vill va med o spela, o så missar jag TVÅ matchisar på rad :( LYCKA TILL idag iallafall, ge dom en jäkla match :D !! Kram/E

2008-10-16 @ 14:28:32
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0