Spindlar

Imorse när jag hade tvättid så upptäckte jag en jättestor och äcklig spindel på väggen jämt utanför. Usch, den var skitäcklig och jag skyndade mej in och stängde dörren eftersom jag inte vågade döda den. Men det värsta var inte att se den, utan det värsta var när jag kom ut lite senare och inte såg den... Liksom, att veta att det någonstans i närheten finns en spindel men man vet inte riktigt vart.. :S

Fast nästa gång lovar jag att döda den, Elin som bor där nere ibland dem lät inte helnöjd när jag berätta att den försvunnit ;p



Lars W 08. Inga spindlar,
baaara underbara Lasse!

Kommentarer
Postat av: hon i källaren

du kan gå in och låna en tidning hos mig nästa gång du ska döda en spindel ;)

2008-10-15 @ 22:35:41
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0