Sudoku

Jaa, jag kan vara en aningens efter, jag veeet. Jag vet att de flesta har hållt på hur länge som helst, många har säkert tilloch med hunnit tröttna. Men ändå. Jag tycker att det är lite kul faktiskt. Och jag började ju inte förrän i somras. Eller började och började, jag löste några i somras och idag hittade jag två nya här hemma hos pappa som jag var tvungen att sätta mej med. Jesper kom förbi och frågade hur gammal jag var egentligen, men vadå? Det kändes roligare än att läsa kurslitteratur iaf ;p

Träningen förut gick ganska bra också. Bättre än i fredags iaf :p Tänkt först inte va med och träna dag eftersom jag hostar och har lite ont i armen fortfarande. Men när jag väl kom in i hallen så kunde jag inte riktigt hålla mej. Så nu ska jag bara "ta ut laget" till sönag så är jag klar.. fy fan.. inte kul att behöva göra sånt när man själv är spelare :S Hoppas vi får tag på nån riktig tränare snart så slipper jag den biten iaf! Men en positiv sak med handbollen är att vi fått nya träingstiderna som gäller sen i november.. och fredagarna kommer va lediga! Hur gött är inte det? ;D

Nu lite mer sudokou, sen sovtajm. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: emma

tjabba. vad har ni för träningstider nu? jämt bara ifall det skulle va bra att veta nån gång. :) natti, natti. kram.

2008-10-22 @ 23:16:37
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Katherine

Va bra att ni inte ska träna fredagar nu... tycker d ä jäkla tråkigt att du alltid är borta då. För nu snart kommer ju jag va hemma varje fredag:p

2008-10-23 @ 08:45:09
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0