USA-Valet

En sak till innan jag somnar.. kan man störa sej mer på något som inte berör en nånting alls egentligen än vad jag gör..?! Jag syftar på USA-valet såklart.. herregud! I typ ett år (känns det som iaf) har det varit på första sidan på aftonbladet nu varje dag och det står alltid nåt i stil med att den och den vann eller att det är så och så jämnt mellan sidorna.. NÄR FAN ÄR DET ÖVER?! Blir de inte klara nån gång?! Det står att de vinner och vinner och vinner men det händer ju aldrig nåt. jag blir tokig. När nån väl har vunnit för gott så kommer jag va så trött på de där så jag skiter i det på riktigt. Om jag överhuvudtaget fattar att det är på riktigt när det väl är avgjort... för då lär de väl börja skriva och tjata om nästa val... jävla idioter!!! :S

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hahaha, i november avgörs vem som blir USA's nya president, så håll ut, snart är det över!;p

Haha ja men precis, helst på Bögballe kloakservice!=p

2008-10-16 @ 09:15:25
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0