Välkommen Hem, Datorn :)

Eftersom jag int har nån mobil som data-fixarna kunde ringa till så tänkte jag att det var lika bra att ta svängen förbi affären ifall att min kära dator var färdiglagad nu. Och tänka sej, det var den :) Jag blev såklart superglad, det har känts en aningens tråkigt att vara utan dator som ni säkert förstår.. (jag kan ha nämt det ett par gånger också :P)

Så jag skyndade mej hem och startade min efterlängtade vän och insåg ganska fort att även om den nu mår bra så är den inte om förr. Skrivbordet är ju tomt, jag har ju inga grejjer kvar, jag hittar inte mina bilder trots att jag betalat för att få ha kvar dem och det värsta är ju att jag inte har msn installerat. Hur gör man sånt?! Och hur trollar jag fram all musik? Jag har ju ingen musik att lyssna på.. hade nog inte fattat att det skulle bli såhär, trodde liksom att de lagade den och sen är allt som vanligt.. jaja, nu har jag ju iaf en dator, resten går ju antagligen att fixa rätt smidigt bara nån lär mej hur jag ska göra :) Mange påstår att det är jättelätt men jag vet inte ja... alltid när jag ska prova att göra nåt så lyckas jag krångla till det mesta :p

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt :) Musik å msn är ju lätta saker att fixa, men inte kul att inte hitta sina bilder...ses imorrn :)

Kram

2008-10-27 @ 18:41:46
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0