Värmlänningar

Jag och Mange höll som vanligt på att skojbråka massa förut och jag vette fan vad det handlade om eller hur vi kom in på det, men iaf så skulle han va lite elak och hävde ur sig att "alla värmländska killar är fula!" Jag blev såklart arg och pucklade på honom lite innan jag kom på att jag inte behövde ta åt mej för att bli beskylld för att ha dålig smak (eller va de nu va han menade). Jag har ju nämligen aldrig varit tillsammans med en kille från Värmland! Det är ändå ganska bra (?) gjort, det är ju inte så att jag har varit helt utan killar och förhållanden.. Undrar om det är en stor slump, eller om det är nåt omedvetet som ligger bakom mina val av killar.. har väl inte träffat nån värmlänning som dugit (dugt..?!) åt mej helt enkelt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0