Blommor Blir Man Glad Av!

Hihi, idag när jag gick till träningen var jag med om en otroligt mysig sak. Jag gick förbi en liten kille som stod bredvid cykelvägen jag gick på. Han tittade på mej och hälsade och jag sa såklart "hej" tillbaka. Jag forstatte att gå men så hörde jag att han sa "Duu. Du kan få de här av mej" och så räckte han fram två egenplockade blommor. Jag tackade och tog såklart emot dem (en tjej blir ju alltid glad av att få blommor ;p) och gick vidare med ett leende. Så hörde jag hur han ropade efter mej "Duu! För du var ganska söt tyckte jag!" Haha, ja va säger man.. hur söt var inte han då? ;p

Nu ska jag bädda ner mej och sova. Det har varit en hektiskt dag med storhandling, stress, städning hos morfar & flera handbollsträningar och jag vill ju va pigg och fräsch till morgondagens kalasande :D Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: elin

naaaaw. go då :D

2008-09-27 @ 08:29:07
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0