Det Går Fort När Man Har Roligt

Jaa ni, det är ta mej tusan inte varje dag tiden flyger iväg när man sitter och pluggar...! Men idag gjorde den faktiskt nästan det och jag hann inte riktigt klart med allt innan jag upptäckte att klockan var tre och jag var tvungen att skynda hem för att hinna byta om till handbollen. Men vi fick iaf mycket gjort så både jag och Maria kan va nöjda med oss själva nu tycker jag!

Åt thai-mat idag också och det var inte alls så gott som jag hoppats på. Eller ja, hade väl inte så höga förväntningar heller, men jag ville ändå ge det en chans.. tänkte att det är ju både nyttigare (förhoppningsvis iaf) och mer spännande än McDonalds, men njaa, skulle nog kunna ha gjort det lika gott hemma ;p

Nu väntar småtejerna! Ska försöka komma i tid idag, förra gången lyckades jag ju ta fel på tid så istället för att va där 40 minuter innan träningen som jag trodde att jag var, så kom jag en kvart försent och 18 stackars tjejer stod där och väntade. Inte helt jättebra, men men det gick ju bra ändå :p

Kommentarer
Postat av: Katherine

Du är utmanad av mig. Gå in på min sida och kolla frågorna.

2008-09-19 @ 15:38:03
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0