Godissug!


Såhär sur är jag efter en dag utan godis och andra onyttiga saker. Nu har jag klarat av två dagar (plus en vaken timme på den tredje dagen) och det är fan svårt alltså. Tänk att det ska behöva va en sån kamp! Sockersug kan va så starkt.. Helt otroligt :(

Men nu ska jag iaf bege mej mot Marias place för vi ska va väldigt duktiga och ha en pluggdag. Utan godis! (Hade annars varit väldigt trevligt att köpa lite uppmuntrande-godis så man orkar plugga :p) Sen bär det av till gamla metropolen för att träna mina minsta tjejer. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mor

Jaa, godis är ett farligt gift. Men du, surbilden är väl inte dagsfärsk? Du hade ju bytt hårfärg sa du. Får man inte se några fina bilder på nya frillen? Eller måste jag tåla mig till morgondagens lunch? pok

2008-09-18 @ 14:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0