Gonatt!

Sådär ja, då var man hemkommen från en väldigt trevlig sittning då :) Fan, de hade lokalen ända till klockan ett men det är ju en dag imorron också.. herregud, börjar man så tidigt som man gjort under de senaste veckorna så orkar man för tusan inte ända till natten.. haha, man börjar som sagt att bli gammal ;p

Vi hade ju "lite" panik innan det började med tanke på att alla ska framföra ett spex och vi inte hade något men det liksom löste sej.. vi var definitivt inte sämst iaf och det kändes jävligt bra! Synn bara att våra braiga nollor inte fick något pris, för de va de värda.. iaf några ;p

Tyvärr så avslutade jag kvällen genom att bli lite ledsen och sur men det blir säkert bättre imorgon när jag vaknar upp i min egen säng och inser att det är  ganska gött ändå att vara just där.. och jag skulle kunna skriva massa onödiga och dumma saker nu men jag är förnuftig och inser att jag är ganska full och kommer ångra mej imorrn så jag avslutar nu innan det är försent :p Därför blir det sängen för mej nu! Jag ska bara dra en lina först så jag somnar extra gott... ;p Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Katherine

Haha... kanske kan va bra att berätta vad du föreställer så inte folk börjar tro dumma saker om dig:)

2008-09-07 @ 11:59:20
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0