Handbollsfredag

Ja då drar det igång då.. mina fredagar kommer se lite annorlunda ut framöver än vad jag hade önskat, men så är det. Först har jag träning med båda mina lag och sen är det dags för min egen träning.. på en fredag kväll...! :( Men men, det är det väl värt antar jag, och man kommer ju in i det. Går inte att få ihop det på nåt annat, inte som det ser ut nu iaf..

Men får tänka på att efter träningen så väntar grannen, Ben och Jerry på mej hemma i tv-soffan. Trevligt med en liten get togheter såhär på fredagskvällen tycker jag.. ;p

Kommentarer
Postat av: emma

tjo.

är det träningar på fredagar också? eller är det jag som fattat fel? :P hehe.

kram.

2008-09-14 @ 11:28:02
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0