Har Jag Blivit Gammal Nu..?!

Oj, vad det var tråkigt att gå upp imorse. Nästan lika tråkigt som det var att försöka somna inatt när hela rummet snurrade runt.. herregud, hur blev jag så full? Och varför har jag börjat må dåligt dagen efter?! Jag vill inte!!! Har aldrig varit dålig dagen efter förut, men alla säger ju att det kommer med åren... har jag blivit så gammal nu alltså? Hade gärna väntat lite till faktiskt, för det var inte alls kul att må dåligt imorse.. Eller ja, hela dagen har väl varit lite halvseg måste jag erkänna :p

För övrigt så hjälpte det underbara höstvädret mej att bli lite piggare :) Kom på mej själv med att gå och småle när jag var ute och gick en sväng förut och jag kände mej liksom nöjd. Jag blir ju liksom lite sån; jag har solen i ögonen och kommer på att livet inte är så dumt ändå. Och om hösten tänker fortsätta va såhär varm, solig och ha såna här fina färger som träden har nu, ja då gör det mej inte ett dugg att sommaren är slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0