Hej Och Hejdå Ledsamhet

Jag är ju en sån person som har väldigt svårt för förändringar och jag tycker nästan alltid att det är jobbigt när saker&ting inte är som de alltid varit. Att gå på släktkalas där inte alla gäster som alltid varit med varje år förut inte är med och att känna sej lite sådär på "menshumör" var ingen bra kombination märkte jag, utan ledde till en väldigt olustig känsla av ledsamhet och nedstämdhet.

Då är det tur att man får ligga i knät på sin pojkvän som luktar massa gott och sen äta lite polar-knäcke med den bästa grannen som är på oväntat besök - båda sakerna gör en minsann på mycket bättre humör väldigt fort! <3

Nu, sova!

Kommentarer
Postat av: den dära grannen

bäst kan du va själv ;D



föresten, hur stor är chansen att vi fick bo grannar? tanken slog mig. hur bra som helst hursomhelst.. <3

2008-09-29 @ 07:45:20
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Teresia

haha jamen visst vettu, perfa så man får lägga på vad man vill, så köper man sån där bakmix o bara tillsätter vatten, huur bra som helst;p

2008-09-29 @ 10:52:32
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0