Inte Min Dag Idag

Hade jag vetat att det va just den här fredagen som inte va min dag så hade jag nog valt att stanna kvar i sängen imorse. Fan. Idag känner jag mej faktiskt arg på riktigt, och det var nog ganska längesen jag kände så. Ledsen, sur och lite gnällig, visst.. men arg, ja det var nog inte igår.

Anledningar till att jag är arg idag:

* Tvättmaskinen krånglade idag igen - efter att ha slagit och sparkat på den så fick jag äntligen upp luckan. Tyvärr gick det sen inte att stänga den där jäveln...

* Inne på Vero Moda fick jag inte byta ett par benvärmare som jag inte vill ha - nu har jag lugnat ner mej lite och förstår dem också men ändå är det inte kul att känna sej som nån jävla snattare plus att jag vet att jag inte ens tagit upp benvärmar-jävlarna ur påsen ens...

* Hela dagen bara försvann och jag hann inte göra det jag skulle och det gör att jag känner mej som en dålig människa...

* Vi har klassfest idag och eftersom bussarna inte går som jag vill så måste jag sitta i handbolls-hallen och vänta istället för att hinna hem tidigare och va med och kalasa

Jaja, det finns anledningar att va glad idag också (som tex lunch med mamma) men just nu är jag för arg för att prata om dem ;p Hoppas ni andra har en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0