Kinamat

Så sitter man här i soffan då, helt proppmätt av kinamat. Oj va mätt jag råka bli, men gott va de! Men eftersom jag har varit så duktig och lagat mat hemma hela tiden på sistone OCH varit och tränat handboll, så kände jag att man fick köpa mat idag.. Blev så himla sugen när grannen berätta igår att hon ätit kinamat så då ville jag också ha :)

Och även om det känns som man vräkte i sej dubbelt så mycket som man borde så finns det massa mat kvar. Dags att ställa in i kylen innan tv-tittandet börjar på riktigt. Massa bra på tv:n som börjar ikväll ju har jag fått för mej! Flera filmer jag vill se plus att nåt nytt med Filip & Fredrik tydligen skulle börja ikväll också.. det kan ju inte slå fel.. eeeeellleeeehr? ;p

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är dom :)

Har köpt dom på Bergqvist.

Välkommen dit :)

2008-09-11 @ 07:08:58
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0